Första inlägget

Tjaa tjaaa alla One Direction älskare!
Jag tänkte skriva en novell om just One Direction här på bloggen. Om det blir många läsare kanske jag gör en ny när denna är slut! men det får vi se då!
Föresten! de första inläggen kommer inte handla om one direction men de kommer snart komma in i berättelsen!

Jag har valt att vara anonym när jag skriver denna blogg pga personliga själ.

Jag orkade lägga ner massa tid på att göra värsta bästa desigen på bloggen och så, så jag slängde ihop något enkelt.... Men det kanske kommer finare i framtiden! ;)

Nu vill jag att alla som läser kommenterar så jag vet att det är värt något!
Hoppas alla gillar bloggen, kommenterar och läser!
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

drommaromonedirection

Hej där alla Directioners där ute! Här skriver jag en liten novell som handlar om Alicia och Melanie. De två systrarna flyttar till London efter en mycket svår uppväxt i Sverige. En dag går systrarna på en konsert med One Direction och Alicia får en stor överraskning! Mer avslöjar jag inte. Läs, kommentera och sprid! Tack, ni är bäst!

RSS 2.0