Åh

Åh jag är ledsen...

Det är bara så svårt att skriva sista kapitlena :(


Kommentarer
lina

JOOOOOO FORTSÄTT SKRIVA!!! JAG ÄR HELT FAST I NOVELLEN :)

Svar: Åh vad glad jag blir! :)
drommaromonedirection.blogg.se

2012-10-23 @ 20:16:37
URL: http://www.linadahlgren.bloggplatsen%2Cse
Madey

Du måste fortsätta! Älskar novellen, är fast i ditt sätt att skriva! Har älskat att läsa novellen här på bloggen. Jag skulle bli så sjukt glad om du fortsatte. Har själv en novellblogg och vet att ibland har man ingen insperation. Då brukar det hjälpa att kolla på bilder på we heart it eller kolla runt på andra novell bloggar.Om inte det funkar kan man bara fråga sina läsare! Men som sagt jag älskar den här bloggen och du har verkligen en talang inom skrivning! Du borde ta vara på den talangen, du kan komma långt!

Svar: Shit, blir helt tagen när du skriver sådär! :) Betyder jättemycket! Stort tack :)Jag ska kolla in din blogg! :)
drommaromonedirection.blogg.se

2012-10-23 @ 20:48:02
URL: http://storyforever.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

drommaromonedirection

Hej där alla Directioners där ute! Här skriver jag en liten novell som handlar om Alicia och Melanie. De två systrarna flyttar till London efter en mycket svår uppväxt i Sverige. En dag går systrarna på en konsert med One Direction och Alicia får en stor överraskning! Mer avslöjar jag inte. Läs, kommentera och sprid! Tack, ni är bäst!

RSS 2.0