Något som borde ses

Jag såg nyss en sak på facebook som skrämmer livet ur mig...
 
Jo det är såhär, jag prenumererar på "en person" på fb, som jag tror är riktiga Harry. Den heter Harold Styles, och verkar verkligen vara han. Men man kan aldrig var säker.
 
Jo och så får jag se att han har skrivit en ny statusuppdatering igår...
 
 
Och mitt hjärta gick i tusen bitar...
Seriöst. Jag blir tårögd när jag läser det här...
 
Jag pratade just om "fame" i allmänhet med min kompisar igår( innan jag såg statusen ). Och vi pratade just om hur det här med att vara känd kan vändas emot en själv och göra att man mår dåligt.
 
I och för sig behöver ändå inte statusen handla om just det här egentligen, inte alls, men det betyder inte att det här inte är ett problem.
Jag blir så otroligt ledsen när jag tänker på att det faktiskt kan vara så att våra fem fina pojkarna mår dåligt på grund av all dess berömmelse. 
Det är sjukt när man tänker på det, allt deras ansvar de har, all press, allt hat och allt de faktiskt går miste om just för att de är kända. Tänk att inte kunna gå ut utanför dörren, utan att mötas av en hel hög full av skrikande tjejer.
Grejen är också att, vi kan faktiskt inte heller göra något åt det som ensama indivder. Det går inte att göra de okända, det går inte att göra så att det inte blir mer folk som gillar de, det går inte att bestäma vad andra fans gör mot de. 
Jag kan inte göra något annat än att respektera killarna och låta de leva som de vill, och låta de begå misstag. Och förhoppningsvis så är det inte bara jag som känner så här.
 
Stay strong Harry. We love you no matter what!
 
 
Ps, ville bara tacka för de fina kommentarerna som jag fick på senaste inlägget! Det betyder mycket! <3


Kommentarer
sofia

Jag har också tänkt på att dom kan må dåligt, det är så synd, det vill man ju verkligen inte :((

Svar: Nej usch nej :((
drommaromonedirection.blogg.se

2012-08-07 @ 11:46:01
URL: http://justonerandom.blogg.se
sara

det är verkligen inte bara du som tycker det, jag tycker det samma! när man ser bilder eller videos på killarna så tänker jag" asså åhh, gud vad roliga dom är och dom verkar såååå glada!" sen läser man på twitter att dom skriver att dom får hat och då tänker jag att dom kanske inte alltid är glada. visst dom säger att dom älskar sitt jobb och det vet man ju ! men bakom deras fina leende och glada kropp kan det ju finns en kille som bara vill gråta ut. deras liv kommer alrig bli som vanligt igen!

Svar: Åh det känns verkligen sorgligt! :(
drommaromonedirection.blogg.se

2012-09-10 @ 16:44:06
URL: http://odirectionovel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

drommaromonedirection

Hej där alla Directioners där ute! Här skriver jag en liten novell som handlar om Alicia och Melanie. De två systrarna flyttar till London efter en mycket svår uppväxt i Sverige. En dag går systrarna på en konsert med One Direction och Alicia får en stor överraskning! Mer avslöjar jag inte. Läs, kommentera och sprid! Tack, ni är bäst!

RSS 2.0