läs

 
eftersom jag absolut inte kunde sova drog jag fram mobilen och började planera novellen för en gång skull.
och vet ni vad jag kom på då?! jag har in så många kapitel kvar längre... :o 
det högsta antalet kapitel jag har kvar,  kunde jag få det till var tio stycken...
sorligt men ändå skönt att börja om på nytt!
 
jag har tänkt att jag ska fortsätta och börja på en ny novell på bloggen men jag  rädd att jag inte riktigt kommer ha tid nu när jag börjar skolan igen... :'(
men jag ska absolut försöka!
och jag ska verkligen försöka få mer läsare, och lite större blogg hade jag tänk. eftersom just nu.... har jag nästan inga läsare... och allt känns så himla meningslöst då :(
 
men jag åker bort i morgon men när jag kommer hem har jag tänkt att ni ska få ett nytt kapitel! :)
 
kram och puss!


Kommentarer
Lise

Hej! Jättebra blogg! Jag har precis startat en min första novell och jag är intereserad av ett länkbyte? Skulle det passa dig. I så fall länk + inlägg? Vore jättesnäll! Jättebra blogg verkligen Puss / Lise

Svar: Jo, men det tycker jag låter som en bra ide! :) Puss och kram!
drommaromonedirection.blogg.se

2012-08-09 @ 00:25:46
Lise

Här är min blogg ( glömde skriva den ) http://thisoneforyou.blogg.se/category/story-about-my-life.html
/ Lise

Svar: Haha låter bra! Jag gör ett inlägg, när jag ser att du har gjort ett ;) så jag inte blir lurad ;)
drommaromonedirection.blogg.se

2012-08-09 @ 00:26:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

drommaromonedirection

Hej där alla Directioners där ute! Här skriver jag en liten novell som handlar om Alicia och Melanie. De två systrarna flyttar till London efter en mycket svår uppväxt i Sverige. En dag går systrarna på en konsert med One Direction och Alicia får en stor överraskning! Mer avslöjar jag inte. Läs, kommentera och sprid! Tack, ni är bäst!

RSS 2.0