Kapitel 19

  



Harrys perspektiv:

"Let's go out to some club or something!! I have'nt done that since i moved here!!" Sa Alicia glatt.

"Yeah, awesome idea!" Sa Louis och vi andra höll med. Jag ställde ner ölflaskan jag hade i handen.

"But I have to go and change clothes then!" Sa Alicia och skuttade ut till hennes sovrum. Zayn följde med henne. Jag och de andra killarna satt kvar och bestämde oss att behålla kläderna vi hade på oss eftersom alla såg okej ut. Jag ruffasade till håret och drog bak luggen som jag brukade göra. Jag klev upp ur soffan och gick till en spegel som hängde på väggen. Jag såg helt okej ut.

Strax därefter kom Zayn och Alicia ut. Alicia hade satt på sig en vit, spetsliknande klänning och några smycken till. Hon hade måla sig lite extra och man såg hennes långa ögonfransar.

"So, how do I look?" Sa hon och tittade på mig och killarna. Vi log mot henne.

"You look lovely." Sa Liam vänligt. Vi andra nickade. Zayn tog sig till henne och kysste henne stolt på kinden. Jag visste att Zayn gjorde så för att visa oss andra att Alicia var hans och att vi inte fick stjäla henne. Vi förstod nog alla det. Jag flinade bara åt det, eftersom ingen hade tankarna på det.

"Should we go?" fick jag tillslut ur mig. De andra instämde och vi gick ut. Vi visade Alicia vårat favorit ställe vi brukade gå ut till, där det inte brukar vara så mycket fans. Vi älskar fansen men jag vill i all fall inte att de ska mig full eller något.

När vi kom dit var det ganska packat och vi gick fram till baren och alla tog varsin shot förutom Liam.

"Im starting to fell tipsy!" Sa Alicia och flinade.

 

 

Alicias perspektiv:

Jag log flirtigt mot Zayn som satt där på sin barstol. Han tittade på mig med en hungrig blick. Jag drog upp honom från stolen och ut på golvet.

"No, babe. You know I can't dance!" Sa han. Jag fnittrade åt honom.

"Scchhh, just dance with me." svarade jag. Jag började dansa nära honom och kände hans händer på mig. Vi hoppade i takt till musiken precis som alla andra på golvet. Efter en stund gick vi till baren igen och satte oss. Efter ganska många shots kände jag hur jag tappade kontrollen. Det var en härlig känsla.

Musiken dunkade ut ur de stora högtalarna runt om oss. Jag känd hur jag musiken tog över. Jag ställde mig upp och började dansa galet. Tillslut drog jag ut Zayn till golvet igen.

 

 

Zayns perspektiv:

Hon drog upp mig ur stolen och började dansa vilt med henne. Jag såg på henne att hon började bli riktigt full vilket jag själv inte var. Jag drack inte så jättemycket för jag ville inte få värsta baksmällan imorgon. Jag kunde inte se någon av killarna längre, de var förmodligen och dansade eller något.

När vi kom ut på golvet började hon dansa mot mig. Hon rörde sig så... sexigt. Jag kunde inte låta bli att bita mig i läppen när jag såg henne whina. Jag hade ingen aning att min tjej kunde dansa sådär.

"Damn, girl!" kom ut ur min mun. Hon svarade genom att snurra på huvudet och höfterna. Hon log leendet som gjorde mig svag. Jag började dansa mot henne och drog händerna över hennes kropp. Jag kände hur svetten började rinna från pannan efter en lång stund. Jag tog hennes hand och drog bort henne till en barstol. Hon beställde två shots innan jag hann hejda henne.

"No, babe. I don't want one." Sa jag och skakade på huvudet. Hon såg ut som ett frågetecken. Bartendern kom med två shots.

"Why?" Jag skakade bara på huvudet. "BORING!" halvskrek hon med en konstig röst. Hennes röst blev helt annorlunda nu när hon var full. Hon svepte i sig båda två shotsen. Jag tittade storögt på henne. "Whaaaat?" Hon pratade sluddrigt.

"Haha, just nothing." Sa jag och skrattade åt henne. Hon satte sig i mitt knä och la armarna runt mig. Hon tittade på mig och log. Jag höll i henne hårt så hon inte skulle ramla eftersom hon inte hade så mycket balans.

"Haavee I likkee ever told yoou that you are beauuuuutiful??" Sa hon sluddrigt. Jag tog undan hennes hår från hennes ansikte.

"Yeah, you have." Sa jag och log.

"One moree!" Sa hon till killen i baren och han nickade och försvann. Han kom strax tillbaka och hade med sig två glas. Hon svepte ena och skulle precis ta andra när jag stoppade henne.

"Honey, maybe you should'nt drink anymore." sa jag. Jag ville inte att hon skulle bli mer full.

"What??" Sluddrade hon fram. Hon gick av från mitt knä. "I wanna drink and that's what Im going to do!" Hon skrek argt till mig.

"No, baby, please." Sa jag och drog undan glaset. Hon tog glaset igen och jag höll om henne lätt eftersom jag verkligen inte ville att hon skulle dricka mer. Hon slet sig ut mig grepp och svepte ner glaset. Hon var arg.

"STOP! YOU CAN'T TELL ME WHAT TO DO!!!" Skrek hon och sparkade hårt i ett bord.

Hon försvann plötsligt till dangolvet. Jag tittade runt om mig för att leta reda på någon av killarna. Det började bli sent och jag började förstå att Alicia behövde åka hem.

Jag virrade runt i folkfulla lokalen och letade efter Liam. Efter en stund hittade jag honom sittandes med Niall i en soffa. Liam var nykter och Niall verkade inte vara så berusad heller.

"Hi guys." sa jag. "Alicia is kind of waisted and I think I wanna go home with her. Can you help me find her?"

"Yeah of course." Sa Liam och båda ställde sig upp. Vi irrade runt bland de dansande människorna. Niall och Liam stod och pratade när jag hörde det. Hela kroppen frös till is när jag hörde det.

"Stop! I have a boyfriend! GET YOUR HANDS OF ME!" Jag vände mig sakta om och kände hur ilskan tog över. Där stod min fina ängel och pressades upp mot en vägg utav en äcklig stor idiot. Han hade sina händer över hela henne och jag såg hur hon var nära till tårar. Han kladdade över hela henne och tryckte henne mot väggen så hon inte kunde komma loss. Hon skrek till av rädsla. "Zaaaayn!"




Dålig update!!! JAG VET :( Förlåt, men nu blir det iaf lite drama! :) kommentera!



Kommentarer
Jenny

Åh älskar det :) älskar att du tog med Harrys perspektiv :) jag gillar när alla är med :)

men as bra, du har verkligen blivit bättre på att skriva om man jämför med det första kapitlet :)

2012-04-21 @ 10:51:47
URL: http://adirectionstory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

drommaromonedirection

Hej där alla Directioners där ute! Här skriver jag en liten novell som handlar om Alicia och Melanie. De två systrarna flyttar till London efter en mycket svår uppväxt i Sverige. En dag går systrarna på en konsert med One Direction och Alicia får en stor överraskning! Mer avslöjar jag inte. Läs, kommentera och sprid! Tack, ni är bäst!

RSS 2.0