Jag behöver er hjälp!

Jag har ett problem...
Jag vet inte vad jag ska skriva om! Det är jättekonstigt för det känns som det typ är början av novellen och så...
Men jag kommer inte på något dramatiskt eller roligt...
Jag funderar på att skriva mer om Mel och Alex, men det kanske är tråkigt eftersom det är en 1D novell??
Jag behöver verkligen era råd!
Ska jag skriva om Mel och Alex? Mer om Zayn och Alicia, isf vad? Ska jag ta in en ny karaktär?


Snälla kommentera nu! Jag ser ju på statistiken att det faktiskt är folk som läser, så ni behöver inte vara blyga, kommenteraaaa! <3


Kommentarer
Jenny

Jag tycker du ska ta in en ny kakaktär :D så att det blir lite nytt och så :) personligen tycker jag att det är roligare med Zayn och Alicia :) det kanske kan hända något dramatiskt , att dom bråkar eller någon gör illa sej eller nått :)

Tror inte att jag hjälpte men men as bra novell iallfall :)

2012-04-14 @ 08:49:39
URL: http://adirectionstory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

drommaromonedirection

Hej där alla Directioners där ute! Här skriver jag en liten novell som handlar om Alicia och Melanie. De två systrarna flyttar till London efter en mycket svår uppväxt i Sverige. En dag går systrarna på en konsert med One Direction och Alicia får en stor överraskning! Mer avslöjar jag inte. Läs, kommentera och sprid! Tack, ni är bäst!

RSS 2.0